Husbilsparkering

IMG_6514.JPG

Husbilsparkeringen är belägen med fin utsikt över banan, en bra järnnia från 9: ans green, och ca 200 meter från klubbhuset.

Du har fri tillgång till el, och i klubbhuset omklädningsrum med duschar och toaletter. Duschhandduk ingår.

Om du stannar över natt eller kopplar upp dig på elnätet gäller en avgift för varje dygn om 150 kr.

• Betala din plats med Swish “1230368035” - ange nummer på bil och namn på förare.

• Kan du inte betala med swish - betala med kort i caféet när det är öppet, eller kontant i brevinkastet vid klubbhuset i greenfee-rummet.

• Betala alltid vid ankomst. Står Ni flera dagar - betala allt vid ankomst eller varje nytt dygn varje morgon.

• Det finns café, omklädningsrum, dusch och toalett vid klubbhuset.

• För att se aktuella öppettider till café och reception - gå lättast in på  www.allmagsgk.se

• Sophantering saknas i området så vi ber Er - ta med Er det Ni tar med hit. Lämna platsen i övrigt som Ni vill hitta den.

• Alla är välkomna!

Jaktstugan/ Sjövillan